استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

ديدار تيم‌هاي فوتبال تراکتورسازي و فولاد در چارچوب هفته سي‌ودوم ليگ برتر با تساوي به پايان رسيد.


 ديدار تيم‌هاي فوتبال تراکتورسازي تبريز و فولاد خوزستان در چارچوب هفته سي و دوم ليگ برتر فوتبال از ساعت 19 در ورزشگاه يادگار امام تبريز با حضور حدود 5 هزار هوادار آغاز شد که در پايان با تساوي يک بر يک خاتمه يافت.

به گزارش فارس، شاگردان حسين فرکي در نيمه اول توانستند توسط لوسيانو پريرا در دقيقه 19 از ميزبان خود پيش بيافتند، اما در نيمه دوم اين شاگردان توني اوليويرا بودند که بازي بهتري را آغاز کردند و توانستند در دقيقه 77 توسط محسن حسيني با ضربه‌اي زيبا بازي را به تساوي بکشاندند.

قضاوت اين ديدار بر عهده محسن قهرماني بود.

با اين تساوي تراکتورسازي اختلاف 4 امتيازي خود را با رقيبش يعني فولاد حفظ کرد و در 2 هفته پاياني شانس بيشتري براي کسب سهميه آسيايي دارد.

رسانه‌هاي انگليسي گزارش داده‌اند که هافبک تاتنهام با 70 ميليون يورو راهي رئال مادريد خواهد شد.


رئال مادريد در نظر دارد دير يا زود قراردادي با گرت بيل امضا کند. اين مي‌تواند توضيحي باشد بر اين که چرا روزنامه انگليسي ديلي ميرور گزارش مي‌دهد که سفيدپوشان خود را براي پيشنهاد 70 ميليون يورويي به هافبک تاتنهام آماده مي‌کنند. وب‌سايت همين روزنامه مدعي شده است که رئال در نظر دارد قراردادي 5 ساله به ارزش 11 ميليون يورو در سال با بيل منعقد کند.

به گزارش فارس،تيم ژوزه مورينيو تنها باشگاه اروپايي نيست که به دنبال جذب بيل است؛ تيم‌هايي مثل منچسترسيتي، چلسي و بارسلونا نيز مي‌توانند مقصدهاي احتمالي هافبک تاتنهام باشند. در حقيقت جرارد پيکه، مدافع بارسلونا اخيرا در گفت‌و‌گو با بي‌بي‌سي گرت بيل را بازيکني باورنکردني دانست که شرايط بازي در هر تيمي را دارد.

هرچند مدافع مياني بارسلونا تأييد کرد که سرعت و قدرت هافبک تاتنهام با شيوه بازي رئال هماهنگ‌تر است، اما اضافه کرد که بيل قطعا مي‌تواند به نيوکمپ بيايد.

بيل به يکي از پرطرفدارترين بازيکنان اروپا تبديل شده وي توانسته در اين فصل 20 گل براي تيمش در تمام رقابت‌ها به ثمر برساند و باشگاه‌هاي زيادي خواهان جذب او هستند. اين در حالي است که رئيس باشگاه تاتنهام اعلام کرده براي نگه داشتن بيل در اين تيم مبلغ قرارداد وي را 2 برابر خواهد کرد و حال بايد ديد که آيا اين کار وي را در باشگاه شمال لندني ماندني مي‌کند يا خير.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان